Tuesday, September 30, 2008

Ramadhan 1429 - Day 30


Ramadhan is living us!!!

Sedar tak sedar, hari ni dah hari terakhir kita berpuasa tahun ni. Sedih memang terasa sebab tahun depan belum tentu kita semua bersua lagi dgn Ramadhan. Walaubagaimanapun, kehidupan sentiasa menuju ke hari esok,dan Alhamdulillah saya sudah melakukan apa yg termampu utk Ramadhan tahun ini. InsyaAllah jika di panjangkan umur dan di murahkan rezeki, banyak lagi yg boleh di perbaiki lagi di Ramadhan tahun depan (rasanya tak yah tunggu tahun depan kot!!!), tapi mungkin di tempat dan suasana yg berbeza!

Apa2 pun, di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat menyambut Syawal yg mulia. Semoga apa yg dipraktikan di dalam bln Ramadhan dapat diteruskan dan insyaAllah diperelokkan lagi. Kepada mereka yg bersedih-sedih tu, jgn lah diikutkan perasaan sgt, sesunguhnya kesedihan itu ujian dari Allah. Tabahlah menghadapinya (teddy tallez,kamu ok???)

Saya juga ingin memohon maaf atas segala salah dan silap, sama ada yg nyata ataupun yg 'ghaib' kepada semua sahabat handai sekalian. Luka di hati mmg susah nak sembuh, and kepada mereka yg saya tgh geram tu, saya minta maaf banyak2, i need some time to to heal my feeling......

..SELAMAT HARI RAYA..


No comments: