Thursday, March 27, 2008

Perhentian Here I Come!-Part 1-


sudah semestinya semasa saya menaip ni, saya baru balik dari perhentian tu and masih mengantuk ni, huhuhu; but anyway saya nak cerita jugak!

Yang perginya ada 15 org semuanya, tapi hanaya ada 7 org yg bertolak dari KL, iaitu saya, Fir, Haizum, Zarina, Zak, Asma dan Yan dan kami menaiki bas pkl 9.30 mlm. Saya dan 5 org peprempuan tu bertolak ke perhentian putra dlm pkl 8.00 mlm dan si Fir ni sempat lak main bola ptg tue kat Shah Alam, selamat lah sempat sampai before bas bertolak! So, kami nerenak 6 ni pun singgah lah kat The Mall, and kelima-lima perempuan ni melantak McD (hehehe, Jgn marah), dan saya hanya tapau je and tapau fir punya sekali....

Untuk perjalanan yg jauh, kami kurang bernasib baik sebab dapat seat bas kat belakang sekali especially saya, fir, asma and zarina dan bas tu sgt laju mengikut kata zak dan yg lain2, dan saya just tutup mata dan buat bodoh serta berpura-pura tido(di sinilah yer mereka terperangkap, hahahaha) dan ini hanya terjadi selepas Fir melantak karipap zak, hahahaha. Masa saya berpura2 tido ni lah mereka mengumpat pasal hidung saya yg 'COMEL' ni, huhu, dan tetiba jer saya rasa hidung saya ni mmg besar, sampai kemana-mana pun org perasan yg hidung ni besar, hahahaha. Masa melaui Pahang Asma dgn tetiba nyer menjadi tourist guide kami menceritakan sedikit sebanyak tentang Bdr Bentong, and tak sangka semuanya berpura2 minat mendengarnya, hhuhu, jgn marah Asma.

Gedebak-Gedebuk, lebih kurang pkl 5 pagi kami sampai Kuala Besut, and teruslah menuju ke surau yg berhampiran dan surau itu masih terkunci, so kami tunggu sampai subuh baru dapat masuk, selepas subuh, apa lagi semua org sambung tido kecuali saya, sibuk menyapu sun block di muka dan tangan yg berharga nie, huhuhu. Dalam pkl 7 pagi kami bergerak mencari tmpt utk sarapan dan terumpa lah kedai yg berwarna hijau di antara kedai2 lain yg berwarna oren. Saya makan roti bakar jer!

Fir dan Muka ngantuk nyer yg dipaksa senyum!

Selesai makan yg lain pun tiba Tim, Miza, Wong, Adam, Azraq, Izaquan, Baang dan Mat Min.
Gedebak-Gedebuk, kita org naik bot around pkl 9 kot......

1 comment:

Anonymous said...

Naufal wot happened in the bus?? Anything interesting??? What about the 'Hint' 'Hint' we talked about the other day, did you make it happen? Story me i sooo wanna know...Over la plak eh