Tuesday, May 27, 2008

Wah, Lamanya.......


Wah, lamanya saya tak up-date blog ni.

Bukannya tak der benda yg nak dipost, banyak sebenarnya.....
Nak kata busy, tak jugak, meronggeng jer memanjang,
Nak kata study, hmmm...mcm tak jugak,
senang cerita, malaslah,
huhuhuhu....

So, here i would summarized what happened in previous weeks.....

Pada 16.05.08 saya balik JB, sebab apa? Sebab saya masuk NST JB Walker Hunt 2008, and thanks to Nizam, Aidil, and Farhat sebab sudi ajak i menyertai pertandingan yang best ni! HUHUUHUHU.....kelakarkan!
So, nak tahu more info about this, feel free to rujuk aidil punya blog, Revelina reveal ya!
So, monday tu cuti sebab wesak day, so saya decided to go back to KL on Tuesday, walaupun PBL tak siap lagi, huhuhu....

Apa lagi ek!

Saya menjalani hari2 yg sama setiap hari, sengsara??? tak sengsara sebenarnya, just ada sedikit pressure, plus tekanan (pressure=tekanan kan????), + emotional sikit, gila yg banyak, and gila lagilah, huhuhu.....

On Khamis tu, tak der kelas, so tengok movie dgn aZRAQ, tgk Narnia Dgn Indiana Jones, gilakan!

Malam tu, pi tido rumah Naguib, and semestinya meronggenglah kat sana kan!
Ronggeng sampai hari sabtu, tired but seriously worth it!
why? huhuhuhu......

So, sepanjang minggu ni, the cycle start again lah, kelas, pbl, csu,.....kelas lagi.
Hmmmm, how can i brighten my life?
with boookss?



No comments: