Friday, June 27, 2008

Sepi...


Bisikku pada bulan,
Kembalikan temanku,
Kekasihku, Syurgaku.

Tanpa dia malam menemaniku,
Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang biar alam ini kelam,
Biar ia sepi
Sepertiku....

Exam dah habis,
so saya me'limit'kan masa saya untuk berhibur hanya hujung minggu ni sahaja
the next week,
kenalah focus kembali as the EOS 5 is approaching,
and i can say, it approaching fast.

Anyway,
AS the exam for sem 4 is over,
we all pun buat lah rombongan ke Mines utk tengok movie.
Tadi ada 2 group tadi,
satu group tgk SEPI, and the other tgk WANTED(whatever gila!)

Hmmm....
semua org mempunyai pandangan yang berbeza terhadap sesuatu cerita,
dan saya berpendapat,
SEPI ni korang patut tgh,
bukan wajib ya, tapi patut.
Apa2 pun, cerita sgt menyentuh hati dan perasaan saya,
dan sesungguhnya saya TAK MALU utk mengaku,
yang saya MENANGIS tgk cerita ni,
sebab pada saya,
ada part2 dan scene2 yg sangat menyentuh perasaan saya!

Walaupun saya tahu ramai org Malaysia tak suka tgk cerita mcm ni,
as for example, wayang tadi pun kosong sebenarnya,
huhuhu...
Tapi saya rasa cerita ni sgt menarik!
Mungkin sebab kena dgn Jiwa saya yg kadang2 ting-tong sikit ni
huhuhu....



3 comments:

Anonymous said...

sedey ke cite nie? jangan la tgk dikala hati melara.. menanges nanti.

opai said...

ok lah cerita ni,
for me, it's better then cinta...
tapi yg malangnya, semalam baang dan beberapa org yg lain kata cerita ni tak best langsung....
pelik aku,
kalo baang je cakap aku mcm tak kisah sgt, ni ramai gila, 1 rombongan cakap mcm tu, sepi aku!
hahahaha

green man said...

tengok la rombongan jenis camne.. semua jenis keras hati feeling macho mane la nak ngaku sentimental..

tengok2 dalam bilik menanges sorang2.. haha..