Thursday, June 19, 2008

Opai Yang LemBAP....


eXAM minggu depan,
tapi tak habis cover semua benda lagi...
tak pe lah,
mcm dah tahu jer out come dia apa!
huhuhu...

Anyway
Hari Ni turn saya memasak,
dan saya memang lembap sgt bab2 memasak ni...
saya start potong2 bawang and siap2 kan bahan2 around pukul 7.30 pagi tadi,
and sekarang ni, around pukul 10.00 pagi baru selesai memasak!
lembap kan tu, 2 jam 30 minit memasak 2 lauk...
lembap, lembap....

HARI ni saya masak sambil tumis ayam,
dan sentiasa tak jadi lah kalau saya masak sambal umis ni,
tAK tahu lah mana silap nya,
huhuhu....

lepas masak sambal tumis,
masak sayur pulak....
kalo nak diikutkan, sayurlah antara makanan yang paling saya tak gemar,
tapi yang peliknya,
saya suka and enjoy memasak sayur...
and hari ni buat sayur sawi goreng jah!
dan untuk memasak sayur ni, saya memang suka memandai-mandai buat resepi sendiri...
tapi kalo malas, saya campak jer apa2,
huhuhu....
and sayur hari ni nampak mcm menyelerakan,
dan selalunya mcm tu,
rupa jah cantik, tapi rasa hampeh!
huhuhuhu....

oklah, saya yang lembap ni nak gosok baju(antara benda yang tak suka dlm dunia ni),
mandi,
and pergi kelas,
belajar...

2 comments:

green man said...

masak untuk sapa ni!!! :P

opai said...

hey...
mmg turn i masak lah hari ni!
tak der makna nya nak masak kan utk special someone kan!
sebab org tu belum ada lagi!
lariiiiiiikkk